fredag 25 januari 2013

Selen smord!

Förberedelserna i full gång. Ikväll blev det tömkörning med vanligt träns samt postkandar. Tycker Harsk svarade rätt bra på det, dock är det lite för trångt tycker jag, skulle behöva böja ut det lite. Första gången som han hade en ''vanlig" nosgrimma, så han passade på att gapa lite extra när han slapp undan remonten. Han skötte sig superfint dessutom, inga dumheter.

Efter det startade förberedelserna inför söndag. Den helt fantastiske Mats fixade till Victor innan de åkte utomlands i morse, så nu kan jag köra trots allt på söndag!! Så ikväll var det givetvis selen som fick sig en omgång med smörj, mycket välbehövligt! Det är alltid så trevligt efteråt, och när man har sina fina flickor som sällskap blir det bara så ohyggligt mycket roligare att utföra!

Hööks nya katalog är ju ute, finns ju hur mycket som helst jag vill ha! Ska försöka länka imorgon när jag sitter vid datorn. Har sparat en varukorg... Nu dags att sova, imorgon ska bland annat Silver-Ture och Victor lastas.


2 kommentarer:

  1. jag är nyfiken på din lista! Hoppas allt går som smort imorgon och på söndag nu!

    SvaraRadera
  2. Vårt fredagsmys äger!Har nu börjat nedräkningen till avresan ;D Håller med Matilda, vill oxå se listan :)

    SvaraRadera