söndag 21 april 2013

Gozzi - the man

I dag chockades jag lite. Jag har inte varit så snäll i min kritik mot Gozzi, men han är i alla fall lite fin enligt en domare. Denna dag blev han nämligen BIS-3 på en inofficiell utställning i Holmsund. Det är "min" mest framskjutna placering någonsin, och jag är jättenöjd med utställningsobjektet i fråga. Han skötte sig exemplariskt, men mot slutet av dagen så var han rätt trött.

Kritiken blev:
Mask hane, utm helhet. vackert huvud, längre skalle än nosparti bra öron, vackra ögon korr bett, Vacker hals och rygg. Ngt kort bröstkorg o lång länd. Välvinkl. Rör sig väl, aningen hög svansföring. Vacker päls o färg.

Bjuder på lite bilder och en kort film från utställningen (om jag får det att fungera; har problem med att få in filmer från mobilen till datorn):







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar