torsdag 21 februari 2013

AHHHH!!!

Det är bara för mycket just nu. Stresshormonerna flödar. Jag efter i allt jag gör och ingenting blir gjort. En ond cirkel helt enkelt. Niclas står hemma och tittar på den virvelvind han har hamnat i och konstaterade igår "Blir ju kul att åka på semester med dig som kommer vara som en urvriden disktrasa".

Jag drömmer ohyggliga mardrömmar om nätterna, fast i natt måste det ha varit drömlöst för jag kommer inte ihåg något. Mår illa och känner mig helt slut, orkar knappt få fötterna framåt. Biter ihop och tänker att om sex dagar får jag det jag längtat efter!

Igår provred Elina Harsken eftersom hon ska ta hand om honom när vi är borta. Det gick jättebra även om Harsken var lite tittig över något som var dolt i den mörka hemska skogen (rådjur?). Han ser så trevlig ut från marken och han har en helt okej bjudning. Nu önskar jag bara få rida för instruktör för att både jag och han ska få utvecklas vidare tillsammans. Kanske har det öppnats upp en möjlighet för det, men jag ropar inte hej ännu. Möjligheten har funnits tidigare men runnit ut i sanden, hoppas dock inte att denna gör det.

Nej nu är det bara att återgå till tvätten, tidningsredigerande och uppsatsrättande. Multitasking är min bästa egenskap...

2 kommentarer:

  1. Vi ska kolla så harsken klarar sig när du är borta så det kan du känna lugnet över!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh det har jag aldrig varit orolig för. Jag tror han kommer klara sig alldeles utmärkt utan mig. Kanske inser han att det är bättre med andra. ;)

      Radera