tisdag 19 februari 2013

Abstinens!

Hujedamej, saknar min pålle. Har inte varit där nu sedan i fredagskväll och det är hela fyra dagar. Jessicka har tagit hand om honom och jag har bara sett lite av vad de pysslat med på bild. Det verkar som om han trivs med henne, han hittar inte på allt för mycket hyss och han har inte heller börjat med några dumheter inne sedan hon kommit in i vår familj.

Det jag har märkt är att han gärna vill vända rumpan mot en när man kommer in i boxen med någon sorts utrustning. Tidigare har han gärna kommit fram till en. Jag tror jag ska se om det är ett mönster, i så fall måste jag undersöka varför. Vill inte att han ska tappa arbetsglädjen som han har haft! Måste kanske undersöka om det är något som gör ont, eller om han bara helt enkelt är lat/kinkig/grinig/bestämd.

Ikväll är det körmöte på Surf, ska bli intressant och se om det är några nya som kommer dit och hälsar på oss. Vi ska även diskutera om det är så att vi ska ansöka om att ha tävling till våren, om det är praktiskt möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar