fredag 30 november 2012

Hjälp på väg?

De senaste dagarna har jag haft tjejer som varit och hälsat på mig och Harsk för att eventuellt bli medryttare. Och tur är väl egentligen det för min rygg har totalt pajat och jag kan knappt ta mig framåt. Så lite hjälp i stallet var ytterst tacksamt, har bara behövt säga vad som ska göras! :)

För mig känns det dock lite jobbigt att tänka tanken att någon annan ska ta sig an min häst. MIN häst. Att någon annan ska hantera honom. Men det är ju saker som jag måste arbeta med eftersom jag inte hinner med honom sju dagar i veckan som det är nu. Har redan nu börjat ställa in mig mentalt på detta. Får se om någon av tjejerna som varit där kommer vara intresserade. Mot den ena betedde han sig faktiskt riktigt illa. Fick dock lite draghjälp där av illbattingen Lotus. Men men...

Nej nu ska jag försöka komma mig till sängen och kurera min rygg. Imorgon väntar 50-års firande av en mycket nära vän...

1 kommentar:

  1. Hur gick det igår?? fick bra vibbar av den tjejen...men missade er på ridbanan!

    SvaraRadera